Worth of mount. Verdens ældste, mest troværdige og effektive måde at sprede dit budskab. Engang krævede det hest, rytter, brevduer og spidse fjer. I dag kun retweet, sms eller “share”. NEMT og alligevel satans svært. Hvorfor?

Fordi det ikke bare kræver, at du er skarp på, hvad du gør for dine kunder. Men også at du kan forklare det på et splitsekund. Så når jeg nu spørger: Hvad gør du for dine kunder? Hvorfor har du så ikke svaret endnu?

“Jeg kan noget med noget med mennesker/ coaching/ healing/ kunst/ indretning/ økologi/ medier/ konsulenttjenester/ pr … you name it. Den slags vattede formuleringer spreder ikke dit budskab, fordi de ikke rummer noget budskab.

Med værst: Andre har ikke har en chance for markedsføre dig overfor dem, de kender – dine potentielle kunder! – hvis ikke de er i stand til at forklare, hvad man får ud af at bruge dig og det, du tilbyder. Det betyder, du du misser en gratis og virkelig god måde at markedsføre dig.